Wanhan Veteraanin opaskoulutus 18.-19.5.2019

Wanhan Veteraanin opaskoulutus 18.-19.5.2019 jäsenyhdistysten jäsenille!

Wanha Veteraani, Rauhanturvaamisen ja veteraanityön perinnekeskus, on Haminassa auki kesä-, heinä- ja elokuun ti -su klo 10.-16. Tavoite on, että paikalla olisi päivittäin kaksi opasta / valvojaa. Siksi tarvitsemme joukkoomme kaikki entiset ja paljon myös uusia oppaita.

Opaskoulutus järjestetään Wanhassa Veteraanissa la-su 18.-19.5.2019 kello 11. – 14. Ensimmäisenä päivänä perehdytään suomalaiseen Waffen SS-vapaaehtoispataljoonaan, kouluttajana Veljesapu ry:stä aiheen asiantuntija Jari Saurio. Toisena päivänä käydään läpi Lauri Törnin elämänvaiheita ja kerrataan hieman myös rauhanturvanäyttelyn sisältöä, kouluttajina Wanhan Veteraanin omat voimat. Turvallisuusnäkökohtia selvittelee Arto Lahtinen, EKAMIN turvallisuusalan lehtori. Koulutukset ovat samalla mahtavia luentoja aiheisiin.

Ilmoittaudu talkoo- ja opastuspäällikkö Juha Kaarolle mielellään 15.5. mennessä Tämä sähköpostiosoite on suojattu spamboteilta. Tarvitset JavaScript-tuen nähdäksesi sen.
040 546 1701. Tiedustelut myös näyttelypäällikkö Ismo Flink Tämä sähköpostiosoite on suojattu spamboteilta. Tarvitset JavaScript-tuen nähdäksesi sen. 050 534 6225.

1.6.2020 - 04.10.2020 tiistai - sunnuntai klo 10.00 - 16.00. Keskiviikko 10.00 - 18.00.

10.10.2020 - 29.11.2020 lauantai ja sunnuntai klo 10.00- 16.00.